Фото без опису

Нарахування за спожитий газ споживачам, у яких встановлений індивідуальний лічильник газу, здійснюються за показниками лічильника.  Згідно з Кодексом ГРМ, затвердженим відповідно до Закону України «Про ринок природного газу», споживачі мають передавати фактичні показники газового лічильника щомісяця станом на перше число. Передавати показники АТ «Чернігівгаз» можна з 1 по 5 число за допомогою таких онлайн-сервісів:

  • Особистого кабінета на сайті 104.ua https://104.ua/ua/
  • чат-бота 7104 у Viber http://bit.ly/2IyJmph
  • додатка 104 Mobile для Android http://bit.ly/2ZvlI2j
  • додатка 104 Mobile Light для iPhone http://bit.ly/2KjleGk
  • смс на короткий номер 7104 у форматі "особовий рахунок-пробіл-показники лічильника (до 5 цифр)
  • за номерами контакт-центру - 067 65 64 104, (0462) 61-62-04

Якщо від споживача вчасно не надходять коректні показники, нарахування здійснюються на основі планового місячного об’єму споживання на відповідний період, який розраховується відповідно до групи споживання.

 Що робити, якщо вчасно не передали показники, або вони не були зафіксовані?

Якщо з будь-яких причин ви не встигли це зробити вчасно – сплатіть за той обсяг спожитого газу, який ви зафіксували станом на 1 число. І обов’язково передайте показники будь-яким-зручним для вас способом, щоб надалі нарахування здійснювалися за фактичними показниками.

Чому показники, які ви передавали, не були зафіксовані?

Такі випадки іноді трапляються, і їх причини можуть бути різними. Найчастіше показники не фіксуються системою, бо вони були некоректними:

  • якщо споживач передав значно завищені або занижені порівняно з його стандартним споживанням показники, при цьому у нього за документами не змінювався перелік газових приладів
  • якщо споживач передав показники, нижчі ніж ті, які передавав попереднього місяця
  • якщо споживач ввів показники у неправильному форматі – більше або менше цифр, ніж потрібно

Також не виключені технічні збої в роботі програмного забезпечення, як і в будь-якій системі. Таке стається, наприклад, від перевантаження серверів - коли всі споживачі намагаються передати показники одночасно саме 1-го числа, хоча це можна зробити з 1 до 5 числа.

Як відкоригувати зафіксовані показники?

Щоб відкоригувати показники, які відрізняються від ваших фактичних, є декілька способів. Найпростіший – передати фактичні показники через вайбер-бот 7104, додавши до них чіткі фото лічильника (для завантаження обов’язково дочекайтеся появи подвійної галочки на фотографії знизу праворуч та натисність «завершити).

Також ви можете надіслати листа з описом проблеми та фотографіями лічильника на адресу contact@cn.104.ua

Ще один спосіб –  відвідати Клієнтський простір  або зателефонувати до контакт-центру 067 65 64 104, (0462) 61 62 04 та залишити заявку на візит контролера для звірки показників.

В будь-якому випадку, якщо виникає проблема, ми просимо споживачів повідомляти про неї одразу, не чекаючи декілька місяців.

Щоб уникнути розбіжностей, радимо передавати показники із фотографією лічильника за допомогою вайбер-бота 7104. Так і оператор ГРМ, і постачальник газу, і споживач можуть бути впевненими у їх коректності та відповідності дійсності.